Partners

Blue10 automatiseert jouw administratie

 

Blue10 helpt organisaties met cloud software voor het automatiseren van administratieve processen, zoals de digitale verwerking van inkoop- en verkoopfacturen, pakbonnen en bonnetjes. Blue10 automatiseert, controleert en geeft context in de administratieve processen van jouw organisatie. Dat maakt Blue10 jouw ideale assistent op de financiële administratie.

Met Blue10 komen boekingsdocumenten (facturen, pakbonnen en bonnetjes) in één systeem samen en worden naadloos verwerkt in Exact Online/AccountView. Facturen kunnen bovendien eenvoudig rondgestuurd worden in de organisatie voor de gewenste goedkeuring en zijn in het digitale archief snel en eenvoudig terug te vinden. Met Blue10 heb je altijd en overal inzicht in jouw administratie.

De belangrijkste voordelen van Blue10:
· Eenvoudig boeken, goedkeuren en terugzoeken van facturen;
· Zelflerende documentherkenning
· Transparant prijsmodel; maandabonnement inclusief implementatie, support en onbeperkt aantal administraties en gebruikers.

Kijk voor meer informatie op www.blue10.com
Bekijk de video en maak kennis met Blue10.

Extra voordelen in het geval van:
Exact Globe & Exact Online
Mogelijkheid tot afstemmen bestellingen met facturen

vPlan: de hoogwaardige planoplossing

 

vPlan biedt een kwalitatief hoogwaardige online planoplossing voor bedrijven in de maakindustrie, groothandel en zakelijke dienstverlening.
vPlan sluit naadloos aan op Exact Online, waardoor het mogelijk is om makkelijk de verkoop, inkoop- en werkorders vanuit Exact Online te plannen in vPlan.

Bedrijven hebben met vPlan altijd actueel inzicht in belangrijke KPI’s, zoals capaciteit, voorraad en doorlooptijden.
Kijk voor meer informatie op vplan.nl

OutSmart: digitale werkbonnen van offerte tot factuur

 

OutSmart (voorheen WerkbonApp) is een digitale alles-in-één oplossing voor het buitendienstproces, ook wel jouw digitale gereedschapskoffer. Met duizenden klanten is OutSmart al jaren marktleider op gebied van digitale werkbonnen.

OutSmart bestaat uit twee onderdelen: een webportaal (backoffice) dat gebruikt zal worden door de mensen op kantoor en de app op het mobiele device voor de buitendienstmedewerker.

De medewerkers die met het webportaal werken kunnen hier werkbonnen aanmaken en inplannen voor de buitendienstmedewerkers. Daarnaast is het mogelijk om het portaal helemaal naar eigen wens in te stellen.

Voor de buitendienst is er een app ontwikkeld voor zowel iOS als Android. Geplande werkbonnen in het webportaal kunnen eenvoudig opgehaald worden in de app. In de app kan hij/zij allerlei zaken omtrent de uitgevoerde werkzaamheden aangeven. Denk hierbij aan reis- en werktijden, gebruikte materialen en notities. Wanneer de bon compleet is kan deze verzonden worden naar de backoffice. Zo kan de facturatie meteen van start gaan.

Bekijk hier een korte introductievideo van OutSmart.

 

Wilt u weten wat BSH voor u kan betekenen?

Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op.

Ja, ik wil graag weten wat BSH voor mij kan betekenen