BSH Richtlijnen klantbezoek
We komen weer graag bij u op bezoek, maar we verwachten wel dat u aan onze klantbezoek richtlijnen voldoet.
Algemene richtlijnen
- RIVM-/overheidsrichtlijnen worden nageleefd;
- Waar mogelijk worden de werkzaamheden zo veel mogelijk op afstand uitgevoerd;
- Er zullen geen handen worden geschud of andere vormen van fysiek contact plaatsvinden;
- Mocht na een bezoek ofwel een medewerker van BSH, dan wel een medewerker bij de klant COVID- 19-klachten hebben, dan zal de andere partij daar onmiddellijk van op de hoogte worden gesteld om eventuele verdere besmettingen te voorkomen.
Vanuit Business Software Haaglanden
- We voeren geen klantbezoek uit indien onze medewerker of directe gezinsleden van de medewerker klachten vertonen die op COVID-19 kunnen wijzen;
- Indien wij merken dat er niet aan de richtlijnen is voldaan, dan behouden wij ons het recht om de afspraak te annuleren of te beëindigen.
Vanuit de klant
- De klant zal het bezoek annuleren als een medewerker of directe gezinsleden van de medewerker klachten vertonen die op COVID-19 kunnen wijzen;
- Er wordt gezorgd voor een werkplek die op 1,5 meter afstand van andere werkplekken ligt, in een ruimte met zo weinig mogelijk andere mensen om contact met ‘vreemden’ te minimaliseren;
- Er zijn desinfectiemiddelen beschikbaar om de werkplek en handen te desinfecteren.
-0-0-0-0-0-