19 okt Support Portal: verbeterde e-learnings, sneller vinden en nieuw uiterlijk
In de Support Portal vind je snel en eenvoudig antwoorden op al je vragen over Exact Online. Deze online vraagbaak is nooit af net als software zelf. Daarom werken we continu aan verbetering met maar 1 doel: dat jij makkelijk kan werken. Het uiterlijk van de Support Portal is vernieuwd, de online trainingen verbeterd en je vind makkelijker het antwoord op je vraag.
Introductie van Training Tracks
Op basis van feedback van gebruikers hebben we trainingen verbeterd. Zo krijg je nu een gepersonaliseerd training aanbod via Training Tracks. Ze zijn opgeknipt in kleinere onderdelen en logisch gerangschikt. Je ziet nu hoeveel tijd je met een onderdeel kwijt bent, dus is het aantrekkelijker om je kennis van Exact te vergroten. Wist je dat we inhoud van de training hebben opgefrist naar aanleiding van nieuwe mogelijkheden in de software en vragen uit de Support Portal? Omdat de onderwerpen logisch en beknopt zijn ingedeeld, leer je makkelijker en sneller. Daardoor ben je productiever met Exact Online en doe je meer in minder tijd.
Trainingsvoortgang
Wat wil je als eerste doen? Grote kans dat dit een verkoopfactuur opstellen is. Voordat je dit succesvol kan doen, zijn een paar stappen vereist. Welke dat zijn en hoelang de training duurt, vind je nu in de Support Portal. Om het nog makkelijker te maken, zie je ook de voortgang per stap die je moet nemen om een met succes een verkoopfactuur te maken. Op basis van het door jou gekozen abonnement, zie je minimaal drie activiteiten die je waarschijnlijk snel wil gaan doen met de daarbij behorende voorbereiding.
Makkelijker vinden wat je zoekt
De zoekbalk is compleet vernieuwd en nu prominent aanwezig. Bij het intypen van je zoekopdracht komen direct alle relevante resultaten in beeld. Zo zie je alle community vragen, kennisdocumenten, trainingen en ideeën bekijken in 1 oogopslag. Daarnaast kan je filteren op type informatie.
Andere wijzigingen in de Support Portal
- Nieuw startscherm en betere weergave van informatie
- De chat-optie is nu veel prominenter aanwezig op alle Support Portal pagina’s. We hebben de footer weg gehaald en onder de chat-optie staat een link naar de overige contact-opties. Zo kun je bijvoorbeeld ook contact opnemen met andere afdelingen van Exact.
- Nieuwe status bij Ideeën: Afgewezen. Het is nu mogelijk dat een idee wordt afgewezen. Alle klanten die op het idee gestemd hebben, krijgen automatisch een e-mail over de status-wijziging met daarin een verwijzing naar meer informatie binnen de Support Portal. Het document dat hierover meer uitleg geeft is ook bijgewerkt.
-
Vanaf nu staat er bovenin het menu van Exact Online het woord “Support” in plaats van ‘’Help’’.
- Je kunt nu gemakkelijk contact opnemen metConsultancy via de portal: in het hoofdmenu en via de contact-pagina.
Voordelen van de Support Portal op een rijtje
- Direct en snel antwoorden en het laatste nieuws te vinden
- Je kennis van Exact Online te ontwikkelen door het volgen van trainingen
- Feedback te geven en op de hoogte te blijven van verbeteringen in Exact Online
- Met andere gebruikers in contact te komen voor advies uit de praktijk
- Snel en efficiënt contact op te nemen met support medewerkers van Exact of een consult aan te vragen
Autumn ’18 Release
Al deze verbeteringen zijn onderdeel van de Autumn ’18 Release. Klik bij Updates per product op ‘’Exact Online’’. In deze video legt onze Customer Success Director uit wat er vernieuwd is, en waarom iedereen een bezoekje aan de Support Portal zou moeten brengen!
Ontdek de Support Portal
Je hebt toegang tot de Portal zodra je bent ingelogd in Exact Online. Je gaat in het menu naar ‘Support’ en vervolgens naar ‘Exact Support’. Zo makkelijk is het!